2013-02-17
 12:31:49

Fort utför

Det går fort när det väl börjar...bara gått 7 veckor sedan pappa blev sämre-nu är det....sämre än sämst. I fredags fyllde pappa år,det känns bra att han fick fylla år en sista gång i alla fall. Jag kunde inte vara där å fira honom,inte igår heller för han var så trött:(.
Idag ska jag åka och träffa honom utan barn. Har blandade känslor.
Jag är trött,psykiskt trött. Lider med pappa,tycker synd om honom hela hela tiden...det har varit 5 tuffa år..att hela tiden gå och oroa sig över honom,men samtidigt varit glad åt de dagar som varit bra.
Skönt att vi fick några månader tillsammans när jag var gravid med love-de månaderna umgicks vi varje dag från 08-17:)
Det var sköna dagar,trots kall vinter och ständiga förvärkar. Jag fick iaf sitta och prata med pappa varje dag