2016-05-09
 00:12:00

Där uppe lyser stjärnan -här nere lyser jag

Igår alltså...syrrans födelsedag-fint väder-glada känslor inombords hela dagen. Jag planerade kalas inför idag och bara njöt av livet uppe i stugan. Det skulle bli en bra dag igår helt enkelt.
Igår bestämde cancern sig för att det var en bra dag att ta min gamla väns liv. På syrrans födelsedag. På en fin och somrig maj-dag. Vart finns rättvisan? Finns det en Gud? Verkligen? Nej jag tror det vara finns en djävul som några av oss lyckats fly ifrån för det händer mer hemskheter än trevligheter på jorden. Min gamle vän blev 36 år gammal. Är det en ålder att dö på? Verkligen inte. Det är en ålder att fylla-en tid i livet där man äntligen börjar hitta sin väg i livet. En ålder där man har en chans att forma sin framtid.
Min vän fick aldrig en framtid. Han somnade in när han var i sina bästa år. Himlen har fått ännu en vacker och starkt lysande stjärna
 
Cancer är för övrigt en äcklig sjukdom. Ingen förtjänar att få cancer. Ingen. Fuck cancer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: