2015-04-06
 21:52:00

Recension på dove moisture shampoo och balsam

 
 Har nu använt dove moisture shampoo och balsam snart en månad då jag är buzzador. Dove dove moisture shampoo och balsam är utvecklat till att passa fint nordiskt hår,som jag trodde att jag hade när jag anmälde mig till att testa produkterna. När jag fick hem produkyerna läste jag lite om dem och såg att de skulle ge volym, något som de som känner mig vet att hag vill undvika! Jag har hårt och alldeles för tjockt hår och vill gärna ha produkter som får mitt hår att bli silkeslent och platt. Det stod att dove dove moisture shampoo och balsam skulle göra håret lent, men det funkade inte alls på mitt hår. Det blev väldigt lockigt och svårt att kamma. De tjejer som jag gav prover till var dock väldigt nöjda, alla utom en tjej som troligtvis har samma hårtyp som mig. På bilden har jag tvättat håret med mina vanliga produkter på de vänstra korten, och med dove på de högra. De översta bilderna har jag självtorkat håret och på de understa har jag plattat håret. Väldigt stor skillnad som ni ser. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: