2012-05-09
 20:12:23

Tankar

Tänker Justnu på väldigt mycket. Vet inte vad jag ska börja med....
Love har haft en gnäll-dag och varit såå påfrestande:/ just nu ligger han och m i hans sovrum där m kämpar med att få honom att sova. Och jag har dåligt samvete som bara sitter här med Line,som äntligen somnat. Men så fort jag lägger ner henne,vaknar hon å gnäller. Men m kunde lika gärna suttit med henne,så kunde jag ta fajten med love-för line ville ändå inte äta av mig,och bara flaskan dög ikväll. Ja nästan hela dagen har hon föredragit flaskan:(
Ja det gör mig ledsen..jag vill ju hel-amma!!!hoppas m kommer ner snart,och att love inte varit alltför krånglig.
Andra saker jag tänkt på,typ varje dag sen love låg i min mage-är döden. Min värsta fiende...som framkallar panikångest attacker. Så jag försöker slå bort paniken när den kommer,men det är inte lätt:(
Jag hör hela tiden en textrad från "nothing really matters" med Queen-
där Freddie mercury(som dog alldeles för tidigt) sjunger"i dont wanna die-in fact i wish ive never been born at all". Gissa hur ofta jag tänkt så?sagt till min mamma att hon varit sååå egoistisk som skaffade mig när jag inte valde att bli född.nu måste jag ju dö-hur tänkte hon 1979????
Jo det vet jag nu,hur man tänker när man längtar efter barn.jag bestämde mig som tonåring att aldrig någonsin vara så egoistisk att jag satte oskyldiga barn till livet...nu har jag två.två underbara varelser.och jag känner mig för första gången i mitt liv-hel och full av kärlek

Men jag hatar att behöva dö,hatar att m ska dö ifrån mig,hatar att mina stackars vackra oskyldiga barn,ska behöva dö. Förbannat orättvist!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: