2012-04-24
 10:51:46

Livet som tvåbarnsmor...del 2

Tror jag uttryckte mig missvisande i mitt inlägg om att vara tvåbarnsmor.
När jag skrev "tänk på att jag dessutom har Mattias med mig 24/7" -menade jag att även fast vi är två föräldrar som hjälps åt-hinner jag ändå inte tvätta håret...och det är ju pga att jag,förutom att amma,lägger tiden på att mysa med line,leka med love och umgås hela familjen..Sen gör vi utflykter varje dag:)
Vi har tur som får ha varandra som en familj varje dag utan avbrott från jobb-det vill jag ta vara på..då går liksom håret bort för de tar sån tid för mig.
Så vad göbben min gör?samma sak som mig-bortsett från amningen :). Vi har fullt upp med allt,men det är bara gött:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: