2012-04-16
 23:34:28

Dålig stil

Jag vet-inte bloggat på länge...dåligt av mig!!!när jag var liten skrev jag ju dagbok varje dag,varför kan jag inte det nu? JG kan ju använda bloggen som det eftersom ingen läser ändå;) men jag tar mig inte tiden:/.
Känner att jag har mycket att säga-har pysslat varje kväll nu...men ingen tavla än. Istället har jag gjort virkningar till lines säng och till Loves djungelrum. Jag tog in en kvist å gjorde om till en lian..ska lägga upp bild på det när det är klart. Lines bokstäver har JAg bild på:)

Idag var jag på återbesök hos Bm. Jag väger nu 79kg- har inga stygn kvar-inga ärr efter förlossningen/arna- helt enkelt 100% återhämtning :) otroligt!

On another note;så har det varit en sorglig dag idag:( Kim och Agnetas bror,Björn,har gått bort i helgen:(
Jag vet inte vad som hände honom-och vill inte fråga tjejerna heller-vad fan,dom har förlorat sin bror..det räcker.
Kan bara inte ens föreställa mig hur det måste kännas för dom och för deras föräldrar,Jag kan försöka - men kommer inte komma i närheten ändå.
När någon så vacker människa som han går bort-alldeles för ung- är det inte meningen att vi ska förstå det och gå vidare.det är inte så det ska vara. Så hur ska hans familj kunna göra det nu?
Dom har inte sett honom gå bort-inte ens sett hans kropp än heller..
men när dom gör det;och får begrava honom tillsammans,kommer det kännas bättre då? Ska det kännas bättre? Näe verkligen inte,för det är helt fel!helt fel att be en familj acceptera ,gå vidare för att så småningom "må lite bättre"
Man ska inte dö såhär ung-föräldrar ska inte dö efter sitt barn...
Döden jag hatar dig - och det har jag gjort sedan jag fick ett förstånd i mitt huvud. Jag kommer aldrig acceptera dig och jag kommer aldrig förlåta dig för att du tog Björn ifrån hans familj!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: