2010-02-25
 15:17:33

Spruta,kändis,hosta å lunch

Ujj vilken dag!
Började rätt kasst med ett samtal från chefen som sa att det blivit krångel sen jag gjort min kollegas jobb,som varit på semester i 2,5 veckor. Jag blev arg..men nu har ja pratat med min kollega och hon hade helt missuppfattat mig. Det var dessutom chefen som ringt henne,och inte tvärtom<---vad ska man göra lixom?jaja
Lika bra att ja slutar försöka få alla att fungera ihop,det kommer inte att gå i alla fall. Är dock trött på att vara så snäll å hjälpsam hela tiden-när jag endå bara får skit för det. Lika bra att sluta...klart ja ska fortsätta vara trevlig,men ska sluta färsäka hjälpa alla.



Sen blev det dock bättre,gick ner på stan för att köpa garn till min nya arigurumi-hello kitty. Nästa gång ska jag göra min favorti pokemòn-pikachu :D   Låter som ja e 14 men ja tycker om att fixa och pyssla å hello kitty e söt:D:D:D
Sen träffade ja min bästaste vän,linda och lunchade med henne. Efter det lunchade jag igen med mina kollegor susanne å madde..vi pratade i 1,5 timma haha. de va trevligt och behövligt. Har kommit dom väldigt nära, och dom behandlar faktiskt mig bättre än vad vissa av mina vänner gör...det e ju inte konstigt att man börjar undra vad man har för vänner egentligen? Ska man inte umgås med folk som får en att må bra? E ju bättre än att försöka vara kompis med dom som bara går bakom min rygg?Dom som man troligtvis aldrig kommer att bli bra vän med i alla fall. Bättre att sluta försöka få folk att tycka om mig.- och ta det för vad det är. Man kan helt enkelt inte komma bra överens med alla...synd bara att det är så.
Sen träffade jag även min gamla gymnasie-klasskamrat,Maria från sunne,hon e alltid lika go när vi springer på varandra sisådär varje halvår haha.

Efter all mat å kaffe gick jag till sjukhuset för att ta min andra twinrix-spruta,så nu har jag tagit 3 sprutor på en månad...gillar inte *usch*usch*ajjajj* Sen köpte jag medecin mot slemhosta å snuva!♥

Ikväll ska ja å mockisen scrubba våra kroppar så vi får fin färg av spray-on tanningen vi ska göra imorgon *hihi*

Och Nu visas videon "jag tar dig" på kanal 12 :D:D  Snart blir det ztv å rikskändis för min del....mina 5 sekunder-of-fame haha

Puss Och Hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: