2010-02-24
 12:11:53

Arbetslöshetens Härliga Dagar

Happ..då sitter man här igen då..inte ett jobb i sikte. fick precis mess från min kollega att hon heller inte fått något jobb idag. Är väl bara att tacka å ta emot antar jag. behöver ju vara hemma och ta det lugnt om ja ska bli av med hosten innan vi åker till Thailand.  Är så konstigt bara,att när man jobbar vill man inget hellre än att sluta tidigt och gå hem. Men när man e hemma vill man inget hellre än att få jobba lite.   Vad gör man lixom? Sitter vid teven,vid datorn...facebookar..kollar mejlen..googlar..*huga*
Googlade mitt eget namn förut..eller inte namnet utan "linda är"..och fick fram dom 5 första svaren;
<----- "Linda är död" "Linda är en pålitlig blodgivare" "linda är gravid" "linda är tillbaka" "linda är besatt av sitt utseende"
>--- Haha,vilken tur att jag återuppstod,bara för att fortplanta mig och sedan bli fåfängd
?? Himla trevligt.


Idag ska jag till min äldsta lillasyster.mellanbarnet.den bortglömde     Så säger iaf marie om mellanbarn,att dom glöms bort å ingen byr sig om dom...men de e inte sant i familjen karlsson...för marie♥ e så älskad så ujjujj
Kan prata bortskämd eftersläntare istället...sladdisen emma♥     Nej de e inte heller sant. visst blir sista barnet extra bortskämt..iaf när det gäller materiella saker. men det är även sista barnet som har turen att ha flera äldre syskon att få massa kärlek av.
Själv kom jag först av alla,även min kusiner,fick kärlek av alla släktingar..sen kom marie och jag fick någon annan att bry mig om än mig själv..måste gjort ont i egot det haha. Nej jag var så duktig så..skulle lära marie att krypa jag..tvingade henne att stå på knäna"normalt"<-något som marie inte kunde eftersom hon var sätesbarn,precis som emma.
Anywho....det jag skulle komma till var att ja å syrran ska lägga över massa musik till min mp3spelare idag,så ja har något att lyssna på på planet till thailand:D   Sen ska ja bjuda henne på god nyttig mat;
<-- Lax med krämig pastasås *mumma*



Nu har ja inte så mycket mer att skriva om  idag...Vi ska visst få fler kanaler i teven när vi kommer hem från thailand...ja som inte ens vill ha en teve. Iofs e de gött på vintern men på sommaren ska man vara ute å umgås!!!kan hellre umgås utan teve på vintern med faktiskt=)  Men nu e det så att ja bor ihop med en teve  beroende man,men ja klagar inte...så länge vi umgås ute på sommaren kan ja gå med på fler kanaler=)
Puss på min mockis!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: