2010-02-22
 12:53:57

Äntligen klar med designen!

Nu har jag knepat å knåpat för att få ihop ett schysst utseende på min nya blogg. Tur att jag har lite skills när det gäller html.kodning, så ja kunde få det som jag ville ;D

Idag har jag sysselsatt mig med att klippa ut sekvenser ur musikvideon jag och syrran var med på...så att hon får se att hon var med många gånger!:D..Så här såg det ut:


*hihi*


Ska jag vara ärlig är det roligare att fixa med utseende å bilder än att faktiskt blogga känner jag.
Jag tänker på mycket å skulle kunna skriva hur mycket som hellst,om det inte vore för att tangentbordet verkar vara för hårt då jag nyss slog av en bit av nageln???  Och det faktum att det inte är bra att dela med sig av varenda tanke man faktiskt har..fast iofs kanske ingen läser min blogg iaf så då kan ja ju skriva av mej som f*n! haha....


Igår lagade min man mat:
...denna gången var han inte harry potter helt fullt ut,eftersom vi har rakat av hans hår inför tahilandresan:
Vi rakade en synth-frilla hihi.
Nu ska jag återgå till något annat..vet inte vad bara men de blir nog bra de:D

So nice you name me twise;D HejjHejj!


Pernilla

syrr din va med fler gånger än dig med andra ord ;)



PUBLICERAT: 2010-02-22, 15:17:25 | URL: http://www.akiraqueen.com
theresia

vad är det för musikvideo ni var med i?! :D



PUBLICERAT: 2010-02-24, 12:46:41 | URL: http://filthy.blogg.se/afasi

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: