2012-05-13
 09:34:48

3månader mage

Nu har det gått två helger där jag inte ätit chips,har inte ätit under veckan heller. Magen är fortfarande plöfsig och ful,men det är klart det inte hänt så mycket än.jag måste,och tänker,ge det tid.
Men när det gått en månad vill jag gärna se något resultat.Det räcker med ett halvt kilo på vågen-så jag vet att jag hjälper kroppen på iaf ett sätt.
Sen måste jag ju ut och gå mer,men set blir inte så mycket av den varan nu när vi är två hemma. Vi grejar ju med huset hela tiden,och jag går aldrig iväg själv eller med bara Line. Jag tycker om att gå hela familjen nu när vi kan:)
Skillnad för ett år sedan vid denna tidpunkten.Då var det mammaträffar,föräldragrupp,och jag var ute en gång varje dag med love i vagnen. Det känns som det var mer än ett år sedan dock,love har ju blivit så stor och fått en personlighet:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: