2012-04-23
 19:06:41

Livet som tvåbarnsmor...

Några tankar som rört sig i mitt huvud den senaste veckan(!) tänk då att jag dessutom haft Mattias här 24/7:
Idag måste jag ringa tandläkaren angående tiden jag missade för en månad sen,sen måste jag tvätta håret......ikväll tvättar jag håret.....okej,jag ringer och tvättar håret imorgon istället.
Dag2:
Idag SKA jag ringa det där samtalet,och tvätta håret.....
Kväll:
Okej,telefontiden är över nu,jag får ringa imorgon istället-och då SKA jag ringa,hur svårt ska det va?
Jag tvättar håret ikväll innan love ska sova.nemas problemas ju.........
Senare kväll:
Ehm nä jag tvättar håret imorgon istället-på dagen-ja efter Loves vila borde det ju gå..då ringer jag tandläkaren direkt på morgonen...eller så tvättar jag håret direkt efter frukost...
Dag tre:
IDAG ska jag banne mej göra som jag tänkt!!!go go go!!!
Kväll:
Nähä...inte idag heller


Anonym

va gör göbben din??? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: